Aktualności

WYPŁATA TRANSZ z art. 15zzb

Pracodawcy, z którymi zostały już zawarte umowy o dofinansowanie części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz należnych od tych wynagrodzeń składek na ubezpieczenia społeczne w przypadku spadku obrotów gospodarczych w następstwie wystąpienia COVID-19 proszeni są o składanie rozliczeń za bieżący miesiąc.

Należy złożyć wypełnione oświadczenie (stanowiące załącznik nr 2 do umowy) o zatrudnieniu w danym miesiącu pracowników objętych umową oraz kosztach wynagrodzeń każdego z tych pracowników i należnych od tych wynagrodzeń składek na ubezpieczenia społeczne, według stanu na ostatni dzień miesiąca, za który dofinansowanie jest wypłacane.
Do oświadczenia należy dołączyć wypełniony kalkulator  (pobrać aktualny na dzień składania oświadczenia) dofinansowania części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz należnych od tych wynagrodzeń składek na ubezpieczenia społeczne wg stanu na ostatni dzień miesiąca, za który pracodawca ubiega się o dofinansowanie. Kalkulator powinien zawierać rozliczenie kosztów za 1 miesiąc - adekwatnie do miesiąca, za który składane jest oświadczenie.

UWAGA!!! W kalkulatorze spadku obrotów należy wpisać takie same wartości, jakie były na etapie składania wniosku.


 Forma składania rozliczenia:

  • pisemne drogą pocztową lub osobiście składając dokumenty w kopercie (z opisem 15zzb transza) do skrzynki na korespondencję , 

  • drogą elektroniczną za pomocą portalu praca.gov.pl, zakładka Pismo do Urzędu (PSZ-UP) wpisując w RODZAJU SPRAWY: dot. art. 15zzb.

 Dokumenty do pobrania:

Załączniki

DEFS_kalkulator_2020_05_14_v.4.6
DEFS_kalkulator_2020_05_14_v.4.6.xlsx 102 KB
Załącznik nr 2 do umowy oswiadczenie_przedsiebiorcy_do_art_15zzb
Załącznik nr 2 do umowy oswiadczenie_przedsiebiorcy_do_art_15zzb.pdf 227 KB
Załącznik nr 2 do umowy oswiadczenie_przedsiebiorcy_do_art_15zzb
Załącznik nr 2 do umowy oswiadczenie_przedsiebiorcy_do_art_15zzb.docx 52 KB
Informacje o publikacji dokumentu