Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli
UWAGA
Akcja Edukacja - Umiejętności tworzą możliwości !
W dniu 9 maja 2024 r. PUP w Nowej Soli współorganizował panel badawczy dla naszego powiatu w ramach projektu „Umiejętności tworzą możliwości” realizowanego przez Uniwersytet Zielonogórski we współpracy z Wojewódzkim Urzędem Pracy oraz Ośrodkiem Doskonalenia Nauczycieli. Celem projektu jest realizacja działań związanych z dopasowaniem kształcenia zawodowego do rynku pracy, a jego podstawą diagnoza odwołująca się do wszystkich podmiotów...
Branżowe Centrum Umiejętności
Powiatowy Urząd Pracy informuje o możliwości m. in. podniesienia kwalifikacji, przebranżowienia lub nabycia nowych kompetencji w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności
NABÓR WNIOSKÓW O UDZIELENIE REFUNDACJI KOSZTÓW WYPOSAŻENIA...
Uprzejmie informujemy, że Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli ogłasza NABÓR WNIOSKÓW O UDZIELENIE REFUNDACJI KOSZTÓW WYPOSAŻENIA LUB DOPOSAŻENIA STANOWISKA PRACY w ramach Funduszu Pracy - Algorytm w terminie 15.05.2024 r. – 17.05.2024 r.
Dyżur Inspektora z Państwowej Inspekcji Pracy
Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli informuje, iż w dniu 24 maja 2024 r. w godz. 11:00-12:00 w sali 303 planowany jest dyżur Inspektora Okręgowej Inspekcji Pracy w Zielonej Górze.
Dyżur Inspektora z Państwowej Inspekcji Pracy
Z przyczyn niezależnych od urzędu, w dniu 26.04.2024r. spotkanie z Inspektorem z Powiatowej Inspekcji Pracy nie odbędzie się.
II Targi Branżowe za nami !
Zorganizowane w dniu 23.04.2024 w siedzibie naszego urzędu II Targi Branżowe – Branża Automotive przyciągnęły liczne grono osób poszukujących pracy gotowych odkrywać nowe możliwości zawodowe na rynku pracy. W trakcie targów uczestnicy mieli okazję bezpośrednio zaprezentować swoje kandydatury oraz...
NABÓR WNIOSKÓW NA DOTACJE 15.04.2024 - 19.04.2024
Uprzejmie informujemy, że Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli ogłasza NABÓR WNIOSKÓW O PRZYZNANIE JEDNORAZOWO ŚRODKÓW NA PODJĘCIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ w terminie 15.04.2024 r. – 19.04.2024 r.
NABÓR WNIOSKÓW NA DOTACJE PFRON 22 - 24 KWIETNIA 2024 r.
Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli informuje, że w terminie OD DNIA 22 KWIETNIA 2024 r. DO DNIA 24 KWIETNIA 2024 r. przyjmowane będą wnioski osób niepełnosprawnych o przyznanie środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej albo działalności w formie spółdzielni socjalnej ze środków...
NABÓR WNIOSKÓW NA DOTACJĘ w terminie 18.03.2024 r. -...
Uprzejmie informujemy, że Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli ogłasza NABÓR WNIOSKÓW O PRZYZNANIE JEDNORAZOWO ŚRODKÓW NA PODJĘCIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ DLA OSÓB MŁODYCH DO 29 ROKU ŻYCIA w terminie 18.03.2024 r. – 21.03.2024 r. Uwaga, maksymalna kwota o jaką można wnioskować wynosi 30 000,00...
Harmonogram zajęć z zakresu poradnictwa zawodowego na II...
W załączeniu przedstawiamy harmonogram zajęć z zakresu poradnictwa zawodowego na II kwartał roku 2024. Załączniki Harmonogram zajęć aktywizacyjnych. (doc, 45 KB) ...
Nagłówek
Aktualności
od 06 lipca 2020 r. do 10 czerwca 2021 r. nabór wniosków o dofinansowanie części kosztów wynagrodzeń pracowników dla organizacji pozarządowych
od 06 lipca 2020 r. do 10 czerwca 2021 r.
Uwaga: Zaleca się składanie wniosków w wersji elektronicznej przez platformę Praca.gov.pl
Przypominamy o konieczności składania dokumentów podpisanych, kompletnie wypełnionych wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami, na aktualnych wzorach (w dniu złożenia wniosku prosimy pobrać druki zamieszczone na stronie wskazanej w ogłoszeniu o naborze TUTAJ).
ZAPOZNAJ SIĘ Z INSTRUKCJĄ WYPEŁNIANIA WNIOSKU
Wnioski należy składać do powiatowego urzędu pracy, właściwego ze względu na miejsce siedziby:
Wnioski należy składać:
-
w wersji elektronicznej poprzez platformę Praca.gov.pl (tarcza antykryzysowa) – wersja zalecana
-
w wersji papierowej poprzez operatora pocztowego lub bezpośrednio w urzędzie do skrzynki podawczej (w godzinach 7:00 -14:00) umieszczonej przed wejściem do urzędu.
UWAGA:
Do wniosku składanego w wersji papierowej należy dołączyć:
- Załącznik nr 1 do wniosku tj. wzór formularza pomocy publicznej;
- Załącznik nr 2 do wniosku tj. kalkulator spadku przychodów z działalności statutowej oraz kalkulatory dofinansowania do wynagrodzenia i składek na ubezpieczenia społeczne;
- umowę podpisaną przez uprawnioną/e do tego osobę/y w 2 egzemplarzach;
- pełnomocnictwo do reprezentowania Wnioskodawcy (jeśli jest wymagane);
Składając wniosek w wersji elektronicznej należy dołączyć:
- Załącznik nr 2 do wniosku tj. kalkulator spadku przychodów z działalności statutowej oraz kalkulatory dofinansowania do wynagrodzenia i składek na ubezpieczenia społeczne;
- pełnomocnictwo do reprezentowania Wnioskodawcy (jeśli jest wymagane);
- umowa - 08.05.2020 r. została wprowadzona zmiana na portalu praca.gov.pl, w ramach której we wszystkich wnioskach elektronicznych dotyczących tarczy antykryzysowej, osadzono na stałe pliki umów. W związku z tym wnioskodawcy nie muszą wykonywać czynności związanych z dołączeniem umowy do wniosku.
Jeżeli do składania oświadczeń zgodnie z KRS niezbędne jest współdziałanie dwóch osób, a wniosek przesyłany jest drogą elektroniczną, należy również dołączyć pełnomocnictwo. W treści pełnomocnictwa musi znaleźć się upoważnienie do zaciągania zobowiązań pieniężnych.
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE (ZASADY UBIEGANIA SIĘ O UDZIELENIE WW. DOFINANSOWANIA) ORAZ DRUKI DO POBRANIA TUTAJ
- 1.491,90 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
- 1.790,30 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
- 746,00 zł Dodatek aktywizacyjny
- do 45.242,16 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej