---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
W związku ze zwiększającą się liczbą przypadków zakażenia koronawirusem SARS-CoV 2 przypominamy, że z uwagi na bezpieczeństwo pewnym ograniczeniom podlega bezpośrednia obsługa klienta:
- w przypadku wizyty osobistej przypominamy o konieczności umówienia się na wizytę;
- osoby bezrobotne w przypadku wizyty osobistej na wyznaczony termin jeśli są chore/przeziębione powinny zostać w domu a do urzędu przedłożyć koniecznie zaświadczenie lekarskie na odpowiednim druku tj. zwolnienie lekarskie (ZUS ZLA);
- obsługa odbywa się w maseczkach;
- po wejściu do urzędu prosimy o dezynfekcję dłoni.
- osoby bezrobotne w przypadku wizyty osobistej na wyznaczony termin jeśli są chore/przeziębione powinny zostać w domu a do urzędu przedłożyć koniecznie zaświadczenie lekarskie na odpowiednim druku tj. zwolnienie lekarskie (ZUS ZLA);
- obsługa odbywa się w maseczkach;
- po wejściu do urzędu prosimy o dezynfekcję dłoni.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
REJESTRACJA OSOBISTA
W POWIATOWYM URZĘDZIE PRACY W NOWEJ SOLI
ODBYWA SIĘ
PO WCZEŚNIEJSZYM UMÓWIENIU TELEFONICZNYM
POD NUMEREM TELEFONU:
68 388 03 12
Zasady obsługi klientów w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nowej Soli obowiązujące od 1 czerwca 2021 roku do odwołania:
- mając na względzie rekomendację służb sanitarnych zaleca się nadal, jako podstawową formę kontaktu : telefon, pocztą elektroniczną, skrzynkę podawczą umieszczoną przed siedzibą urzędu, pocztę tradycyjną oraz wcześniejsze umówienie na wizytę z pracownikiem właściwego działu,
- aby zapewnić bezpieczeństwo klientów i pracowników urzędu oraz aby uniknąć rozprzestrzeniana się wirusa SARS-Co-2 , w siedzibie urzędu obsługiwane będą wyłącznie osoby, które umówią się na wizytę telefonicznie.
REJESTRACJA OSOBISTA W POWIATOWYM URZĘDZIE PRACY W NOWEJ SOLI ODBYWA SIĘ PO WCZEŚNIEJSZYM UMÓWIENIU TELEFONICZNYM POD NUMEREM TELEFONU: 68 388 03 12
- klienci będą obsługiwani bez osób towarzyszących za wyjątkiem osób niepełnosprawnych,
- przed wejściem do budynku urzędu konieczne będzie podanie pracownikowi imienia, nazwiska oraz daty i godziny wizyty oraz nazwisko pracownika z którym osoba jest umówiona,
- z uwagi na konieczność zachowania reżimu sanitarnego i uniknięcia kolejek prosimy o przyjście max 10 minut przed umówioną godziną. Klienci którzy przyjdą wcześniej będą oczekiwać na wizytę przed siedzibą urzędu. Klienci którzy się spóźnią mogą zostać nieobsłużeni,
- należy zachować dystans 2 metrów między oczekującymi,
- klienci przychodzący do urzędu muszą być zaopatrzeni w środki ochrony osobistej, tj. maseczki ochronne zasłaniające nos i usta. Po wejściu do siedziby urzędu należy bezzwłocznie zdezynfekować ręce dostępnym płynem do dezynfekcji (dotyczy to zarówno osób w rękawiczkach jednorazowych jak i bez nich),
- ściągnięcie maseczki lub innej zasłony ust i nosa może być wykonane wyłącznie na wyraźne polecenie pracownika lub za jego zgodą,
- w przypadku klientów, którzy nie spełniają wymogów sanitarnych lub sprawiają wrażenie chorych pracownik ma prawo odmówić obsługi takiej osoby,
- w siedzibie urzędu przebywać mogą wyłącznie osoby, które są obsługiwane,
- po wyjściu osoby obsługiwanej do urzędu wpuszczany będzie następny klient.
Klauzula informacyjna