Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli ogłasza nabór Wniosków o udzielenie dofinansowania części kosztów wynagordzeń pracowników oraz należnych od tych wynagrodzeń składek na ubezpieczenia społeczne w przypadku spadku obrotów gospodarczych w następstwie wystąpienia COVID-19 przyznawanego na podstawie art. 15zzb ustawy z dnia 02 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. poz. 374 z późn. zm.)
NABÓR TRWA OD DNIA 06.07.2020 R. DO 10.06.2021 R.
Przypominamy o konieczności składania dokumentów podpisanych, kompletnie wypełnionych wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami, na aktualnych wzorach (w dniu złożenia wniosku prosimy pobrać druki zamieszczone na stronie wskazanej w ogłoszeniu o naborze TUTAJ).
Prosimy o zwrócenie uwagi na prawidłowe wypełnienie kalkulatorów i danych w nich zawartych (kolumny dotyczącej wieku pracownika oraz objęcia zwolnieniem ze składek ZUS), a także poprawne przeniesienie wyliczeń do wniosku.
ZAPOZNAJ SIĘ Z INSTRUKCJĄ WYPEŁNIANIA WNIOSKU
Wnioski należy składać do powiatowego urzędu pracy, właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy
Wnioski należy składać:
- w wersji elektronicznej poprzez platformę Praca.gov.pl (tarcza antykryzysowa) – wersja zalecana
- w wersji papierowej poprzez operatora pocztowego lub bezpośrednio w urzędzie do skrzynki podawczej (w godzinach 7:00 -14:00) umieszczonej przed wejściem do urzędu.
- Do wniosku składanego w wersji papierowej należy dołączyć:
- Załącznik nr 2 do wniosku tj. kalkulator spadku obrotów oraz kalkulator dofinansowania do wynagrodzenia i składek na ubezpieczenia społeczne;
- umowę podpisaną przez uprawnioną/e do tego osobę/y w 2 egzemplarzach;
- pełnomocnictwo do reprezentowania Wnioskodawcy (jeśli jest wymagane). W treści pełnomocnictwa musi znaleźć się upoważnienie do podpisania umowy oaz do zaciągania zobowiązań pieniężnych;
- Składając wniosek w wersji elektornicznej należy dołączyć:
- pełnomocnictwo do reprezentowania Wnioskodawcy (jeśli jest wymagane). W treści pełnomocnictwa musi znaleźć się upoważnienie do podpisania umowy oaz do zaciągania zobowiązań pieniężnych;
- umowa - 08.05.2020 r. została wprowadzona zmiana na portalu praca.gov.pl, w ramach której we wszystkich wnioskach elektronicznych dotyczących tarczy antykryzysowej, osadzono na stałe pliki umów. W związku z tym wnioskodawcy nie muszą wykonywać czynności związanych z dołączeniem umowy do wniosku.
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE (ZASADY UBIEGANIA SIĘ O UDZIELENIE WW. DOFINANSOWANIA) ORAZ DRUKI DO POBRANIA TUTAJ